september
mandag

Vi går og synger sammen

20. september 2021 kl.16:00 - 18:30
  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Lemvig Bykirke har modtaget midler fra Folketingets projekt: ”1000 nye fællesskaber mod ensomhed.” i forbindelse med Corona-pandemien.

Vi har under pandemien oplevet glæden og betydningen af at opholde sig i den frie natur og sangens betydning for fællesskab.

Derfor har Lemvig Bykirke valgt at vores bidrag til et nyt fællesskab skal rumme netop dette: at gå og synge sammen.

Helt konkret vil vi mødes ved Klippen, Østerbrogade 5a og derfra gå en tur på 3-4 km. Derefter vil vi med god Corona-afstand give os god tid til at synge skønne sange fra den nye Højskolesangbog og afslutte med fælles aftensmad (pris 30 kr).

”Vi håber mange vil benytte anledningen til at få nye bekendtskaber, gode oplevelser og fornyet glæde over vores skønne by og fælles sangskat. ” Præst Brian Christensen

Dato: 20. september 2021
Tidspunkt: 16:00 - 18:30

Giv din respons

Din email adresse vil ikke blive offentliggjort.