Anne Mie Andersen

Næstformand

Jeg er projektleder i Skattestyrelsen og jeg er gift med Poul Erik. Sammen har vi 3 voksne døtre og vi bor i Asp ved Struer. Ud over at gå i kirke bruger, jeg en del tid på min have, på håndarbejde og på at have gæster. Vi har tidligere været missionærer i Tanzania og blandt vore danske soldater i både Danmark og Afghanistan.

Søren Iversen

Bestyrelsesmedlem

Jeg er fiskersøn fra Thy og er Lemviger siden 1996. Jeg er godt gift med Lene, og vi har en voksen søn, Andreas.
Efter 46 år i Nordea Bank er jeg nu begyndt på tilværelsen som Livsnyder.

Randi Aillaud

Sekretær

Jeg hedder Randi Aillaud, er gift med Erling,vi har tre børn, tre svigerbørn og 8 børnebørn. I mit arbejdsliv var jeg lærer, hvilket jeg holdt meget af. Nu bruger jeg min tid på meget andet, bl.a. biavl, strikketøj, skønlitteratur og keramik.

Kom og vær med

Vi glæder os til at møde dig

Det glæder os rigtig meget som bestyrelse at se vores kirke trives og vokse. Det er lykkedes os at søge midler hjem til nogle projektet, så vi i en periode kan have vores præst Brian Christensen på fuld tid.