Jesus i West

Så er det endnu engang blevet tid til JESUS I WEST! Hvis ikke har været med før, så er her en kort beskrivelse af arrangementet; Det hele starter med en gudstjeneste hvor der samtidig vil komme en taler og derefter er der lovsangsfest. Der vil være cafe som i pausen mellem gudstjenesten og lovsangsfesten vil...

Jesus i West

Ungdomsgudstjeneste og lovsangsfest i Harboøre kirke Tale v/ Soldaterhjemsleder Troels Moesgaard Se flyer her.

Jesus i West

Tid: Lørdag d. 11. november 2023 kl. 19.30-22.30 Taler: Efterskolelærer Anders Rønn Band: “Under Åben himmel” v/ Magnus Hedegaard Sted: Klippen, Østerbrogade 5a, Lemvig Efter gudstjenesten er der frit samvær med mulighed for at købe kaffe/te/sodavand/slush-ice m.m.. Vi håber mange bliver til hygge, spil, snak og godt samvær så længe man har lyst. Se flyer her.

Jesus i West

Velkommen til ungdomsgudstjeneste og lovsangsfest i Harboøre kirke og Harboøre missionshus. Se mere her.