Hvem er vi

Lemvig Bykirke er en evangelisk luthersk frimenighed, der bygger på det samme bekendelsesgrundlag som Den danske Folkekirke

Vi har siden opstarten af Lemvig Bykirke haft gudstjenesten som menighedens centrum. Derfor holder vi gudstjeneste hver søndag. Samtidig afholder vi løbende forskellige kurser og arrangementer for at inspirere og undervise mennesker i Bibelen, på en måde, der er relevant i det daglige liv.

0 Menighedens alder
0 Medlemmer
0 Tjenestergrupper
0 Ansatte

Et kærligt fællesskab med plads til mangfoldighed

Evangeliet er det gode budskab om Guds kærlighed og Hans ønske om at dele liv og fællesskab med os.

Kærlighed, glæde og fred – Helligåndens frugt

Vi ønsker gennem gudstjenestefejring og menighedens fællesskab, at børn, unge og voksne må lære Jesus at kende og kalde enhver til tjeneste i menighed og dagligdag.

Kirken er et fællesskab baseret på evangelisk luthersk lære

Her kan du læse mere om menighedens vedtægter. Lemvig Bykirke er tilsluttet Evangelisk Luthersk Netværk og Indre Mission

Enhver som tilslutter sig menighedens grundlag kan blive medlem.

Kommende begivenheder

Ved at stå sammen kan vi bygge kirke og nå ud til endnu flere.

Vores præst

Præsten har træffetid hver mandag fra 15.30-17.00 og efter aftale.

Brian Christensen

Præst

Kontakt mig gerne, hvis du ønsker samtale med en præst om tro, menneskeliv og kirkelige handlinger. Alle samtaler med præsten er fortrolige og indeholdt under præstens tavshedspligt.
Kontakt: mobil 29433137 eller e-mail: pastor@lemvigbykirke.dk
Fredag er præstens ugentlige fridag.