Hjem / Konfirmation

Vi glæder os over de unge mennesker

Hvis man ønsker at blive konfirmeret i Lemvig Bykirke, så kan man tilmelde sig konfirmand-undervisningen hos pastor Brian Christensen.  Det bliver en spændende blanding af fortælling, samtale, praktiske aktiviteter, computerspil, bibelfræs og meget mere.

Lemvig Bykirke har siden sin oprettelse i 2012 haft konfirmandhold og det tilbydes også i 20/21.
Undervisningen begynder i uge 40 og der holdes konfirmand-indskrivning torsdag d. 27. august kl. 16.30 i Klippen. Det aftales ved indskrivningen hvilken ugedag undervisningen bliver.

Der holdes konfirmations-gudstjeneste Kristi Himmelfarts dag d. 13. maj 2021.

Kontakt og mere info kan fåes ved henvendelse til Brian Christensen, mobil 29433137.

Herunder kan du se en video, som præsten lavede til konfirmationsgudstjenesten i 2017. De to konfirmander var blevet væk, så derfor tog Pastor Brian ud i byen for at finde dem. Han vidste, at deres fritidsinteresser var håndbold og kajak-roning.