Bedeuge januar 2020

Hjem / Bedeuge januar 2020

Velkommen til Evangelisk Alliance Bedeuge i Lemvig

Årets bedeuge tager udgangspunkt i, at vi som kristne er på vej hjem. Vi længes mod den dag, hvor Gud vil genoprette alt og skabe en ny jord, hvor vi skal forenes med Gud og hinanden.
Lige nu er vi stadig på vej, men vi er ikke uden hjemsteder i denne verden.
Vi har vores familier, og vi hører også til et geografisk sted i verden.
Kirken skal helst også være et sted, hvor vi føler os hjemme sammen med kristne brødre og søstre. Her kan vi tjene og glæde hinanden og skabe et hjem for mennesker, som oplever sig hjemløse i en verden, der er præget af ensomhed, sorg og lidelse.
Her kan vi erfare, at de kristne er håbets folk, ikke fortvivlelsens.
Det er ikke alle mennesker, som føler sig hjemme i denne verden.
Kirkens mission er at vidne over hele jorden om Kristus og alt, hvad han lærte.
Vi vil forkynde, at der både er håb her i livet, og at døden ikke er en endegyldig slutning, men en hjemkomst.
Lad os finde sammen og bede for vores verden, land og by, og for at andre må slå følge med os på vejen hjem til den nye jord.

Se folderen med bedetekster her

I Lemvig er det

Mandag den 6. januar kl. 19.30 Gudstjeneste i Lemvig Bykirke i Klippen, Østerbrogade 5A

Tirsdag den 7. januar kl. 19.30 Alle Hjem og KFUM & KFUK, Ågade 5.

Onsdag den 8. januar kl. 19.30 Indre Mission i Klippen, Østerbrogade 5A

Torsdag den 9. januar kl. 19.30 Luthersk Mission i Kirkehuset, Torvet 10.

Fredag den 10. januar kl.19.30 Lemvig Kristne Center, Vangevej.

Lørdag den 11. januar kl. 16.00 Skriftemålsgudstjeneste i Lemvig Kirke

Arrangører: Luthersk Mission, Indre Mission, Alle Hjem/KFUM og KFUK, Lemvig Kristne Center, Lemvig og Heldum Kirke og Lemvig Bykirke.