Prædikener

Seneste prædikener

Tryk på prædikenen og derefter på “her”

Vejledning til at se Live-sending fra Lemvig Bykirke
Lemvig Bykirke sender gudstjenester live fra kirkens Facebook-side: facebook.com/Lemvigbykirke/
Man kan godt se Live-sending fra Lemvig Bykirkes Facebook side uden selv at have en Facebook-konto. Her følger en kort instruktion i hvordan.
Klik på linket:  facebook.com/Lemvigbykirke/
På det skærmbillede som kommer frem opfordes man til at oprette en konto eller logge ind. Det skal I ikke gøre. I stedet skal man klikke på knappen “Ikke nu”. Så kommer man ind på Facebook siden, hvor man kan se videoen. Vi begynder Live-sending 5 minutter før gudstjenesten begynder. For at få videoen til at fylde hele skærmen fører man musen hen over bunden af videoen. Så dukker der en bjælke op forneden, hvor man kan trykke på et ikon der forstørrer videoen, så den fylder hele skærmen.
Man kan teste dette allerede nu på nogle af de videoer, som ligger på siden fra de tidligere søndage.

Messy Church

Vi er et fællesskab med plads til alle

Drop in – bibelfortælling – aktiviteter – fællesspisning

Prædiken-arkiv